Friday 21 March 2014

akhirnya.... :)

assalamualaikum dan salam sejahtera... uiitt dah lama rasanya x update status kat blog ni,, 2 tahun kot.. hah!!! 2 TAHUN!!!! wooitt x berabuk ke blog ko tu .. hahhaa

ok la kite lupekan cite x update blog 2 tahun nihhh kite cite pasal apa yg telah terjadi.. hehehe
selepas habis exam LEMBAGA JURURAWAT MALAYSIA aku telah lulus.. yeeaahh segala penat lelah aku terbalas jugak :)

so start la cari keje.. aku mula la tulis resume.. hantar sane sini... tp x dpt2 xde rezeki.. last2 kawan aku kenalkan keje klinik kat bukit indah, jb..  tup tup tup. dekat setahun aku keje kt sini :)
syukur alhamdulillah.. dpt staff yg gile2 mcm aku walaupon staff asyik kuar masuk je..
aku kalau keje mmg komited ( bukan nk puji tp mmg beyol hahaha) kalau da keje aku akan teruskan ini sebagai markah lebih kalau aku nak cari keje tmpat lain.. mana la ade employee nak cari employer yg keleuar masuk keje kan????? hehehe

tp aku rase mcm nk berhenti sbb ade beberapa sebab:
1. abah sakit, perlu operation jantung so sbgi anak aku kene la jage ye x?? sape lagi nk abah harapkan kalau bukan aku,, angah dah la jauh,, umi da la x pndai bwk kete.. xkan lah kite nk harapkan jiran2 diorang pon ade keje jugak...

2. aku dapat tawaran KKM sebagai calon simpanan lantikan. aku baru berangan nak mintak keje kt hospital swasta, tp bila aku g interview diorang xnak budak2 calon simpanan lantikan KKM...  so mak kene tunggu lah nakkk!!!

3. sebab terakhir ialah budak2 housemate aku nak kawen.. so aku nak duduk mane.. baik aku berambussss.... hahaha

so ni je lah celoteh aku.. esok2 kite smbung lagi k :)
wassalamun :)



No comments:

Post a Comment